Ostu- ja müügitingimused 

E-poest REPLAY.ee st REPLAY (edaspidi e-poest REPLAYee) omanik on RonDio OÜ (registrikood 11245756), asukohaga Narva mnt 5, Tallinn 10117

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest REPLAY.ee kaupade ostmisel.

e-poest REPLAY.ee müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Teave kauba kohta on esitatud e-poest REPLAY.ee vahetult kauba juures.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

e-poes toimub tasumine läbi turvalise makselahenduse kõikide Eesti, Läti, Leedu ja Soome maksekaartide ja interneti pangakontodega (Swedbank,SEB, Luminor, LHV, Coop). Arveldamise valuutaks on EURO. E-poest REPLAY.ee pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu (RonDio OÜ on käibemaksukohuslane Nr. EE101220569).

RonDio OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, RonDio OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB, registrikood 3050205122 -le (https://montonio.com/et/kontakt/).

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poest REPLAY.ee  arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa riikidesse.

*Tellitud tooted jõuavad Eestis kohale üldiselt 1-3 tööpäevaga.

Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati enamasti järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). NB! Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal anname endast parima, et tooted jõuaks Sinuni kiiresti.

Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme tooted teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad üldjuhul ülejärgmisel päeval.

Kuidas oma paki kätte saan?
Eestis kasutame transpordiks DPD, Omniva ja Smartposti pakiautomaate.

Lätis ja Leedus DPD, Itella Smartposti pakiautomaate ning DPD kullerteenust, Soomes DPD, SmartPosti pakiautomaate. Teistesse riikidesse saadame tooted tavapakina.

Tasuta transport

Telli vähemalt 99 euro eest ja transpordi eest tasume meie (DPD, Itella, Omniva)! (kehtib toodete tellimisel pakiautomaati Eestis)

Kättetoimetamine välismaale
Välismaale jõuab kaup tavaliselt 1-2 nädala jooksul sõltuvalt riigi kaugusest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul (tellimustega kaubad).

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Kui klient taganeb sõlmitud lepingust omal soovil, saatmis- ja tagastuskulud hüvitamisele ei kuulu.

Toode peab olema postitatud Omniva pakiautomaadi vahendusel  Coca-Cola Plaza (Tallinn), pakiautomaati 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest, tel. +372 6640431 Raha tagastatud toodete eest hüvitame Kliendile samal päeval aga hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates toodete jõudmisest RonDio OÜ-le. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Tagastatava toote seisukord:

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt sukad-sokid, kosmeetika, parfüümid) ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud.

Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud

Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud RonDio OÜ-st või toote mittesihipärasest kasutamisest, on RonDio OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke

Kui selgub, et toodet on kasutatud, juhindub RonDio OÜ mõistliku kasutuse põhimõttest – kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks (va sukkpüksid, põlvikud, sokid). RonDio OÜ -l on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning Kliendi tagastamisele kuuluva summaga.

Tagastamisele kuuluv toode peab olema koos hinnasiltidega

RonDio OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poest REPLAY.ee s on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poest REPLAY.ee  kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda e-poest REPLAY.ee  poole, saates e-kirja aadressil replaytallinn@replay.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui e-poest REPLAY.ee`st ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Erimeelsuste lahendamine

Kui ostjal on e-poest REPLAY.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile replaytallinn@replay.ee  Oleme valmis üheskoos kliendiga leidma mõistliku ja parima lahenduse, et klient tunneks ennast hästi.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poest REPLAY.ee  vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Vastutus ja vääramatu jõud

RonDio OÜ vastutab ostja ees ning ostja vastutab RonDio OÜ ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

RonDio OÜ ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida RonDIO OÜei saanud mõjutada ning mille saabumist RonDio OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

RonDio OÜ ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale.

RonDio OÜ vastutab ostja eest toote müügihinna ulatuses.

RonDio OÜ ei võta vastutust puudusega toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

Fotode autoriõigused

Kõik RonDio OÜ veebilehel, Instagrami ja Facebooki lehel olevad fotod on RonDio OÜ omand ning kaitstud autoriõiguse seadusega. Nende kopeerimine, levitamine või mõnel muul moel kasutamine on ilma autori nõusolekuta on keelatud.

Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole
Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. (Endla 10A, 10122 Tallinn; telefon 6201 707; e-post avaldus@komisjon.ee; veebileht https://komisjon.ee/et)

Kui Tarbija on Veebipoele esitanud kirjaliku kaebuse esitanud, kuid pole 15 päeva jooksul vastust saanud, võib Tarbija pöörduda Tarbijakaitseameti poole. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel.

Kui Tarbija asub väljaspool Eesti Vabariiki, siis Euroopa Liidu liikmesriikides on võimalik esitada kaebus Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusesse. Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskuse Eesti kontaktpunkti kontaktandmed on järgmised: Endla 10A, 10122 Tallinn; e-post consumer@consumer.ee; veebileht https://consumer.ee/